Home » Van Dal Actueel » Drukte op het magazijn en de klantenservice

Drukte op het magazijn en de klantenservice

Beste klant van Van Dal,

Sinds het begin van de strengere lockdown proberen we u bij Van Dal mannenmode zo goed mogelijk van dienst te zijn in onze webwinkel. Het aantal bestellingen is vertienvoudigd en daar zijn we u als trouwe klant enorm dankbaar voor. We raken dan ook overweldigd door alle telefoontjes en e-mails die we aaneenlopend binnenkrijgen. We werken er met man en macht aan om zoveel mogelijk pakketjes op tijd uw kant op sturen. Toch hebben de coronamaatregelen helaas een grote invloed op onze werkzaamheden in het magazijn en gaat het soms nog fout met de winkelvoorraden. Daarom noemen we graag de volgende aandachtspunten:

  1. Uw bestelling wordt volledig geleverd, maar later dan verwacht.
  2. Uw bestelling wordt onvolledig of niet geleverd. U ontvangt het bedrag van de niet geleverde artikelen spoedig terug.
  3. U heeft een e-mail van DHL ontvangen met track & trace-code voor uw pakket. Deze kan vooralsnog inactief zijn; wij hopen hiervoor op uw geduld. Door de strengere lockdown en oponthoud bij de vervoerders kan het even duren voordat uw pakket te traceren is.

Indien u op 16 februari nog niets van ons vernomen heeft, kunt u ons bereiken op klantenservice@vdal.nl We hopen u vanaf dat moment beter te kunnen ondersteunen en een passende oplossing te vinden. Van Dal mannenmode bedankt u voor uw vertrouwen en helpt u graag in 2021 bij het kiezen van kwaliteitskleding die bij u past.

Deel dit artikel op:

Dit is ook interessant: 

Al ruim 69 jaar biedt Van Dal stijlvolle mannenmode aan voor de moderne man. Deze rubriek belicht alles wat met kleuren, materialen en de nieuwste trends te maken heeft. Zo ontdekt u alles wat u over stijlvolle mannenmode moet weten!
Geschreven door: Van Dal mannenmode

Categorie: Van Dal Actueel

Right Menu Icon